Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gaston

22. 12. 2011 12:23
hmmmm

Ta Neckářova píseň se vám líbí víc hlavně proto, že mluví vám bližším jazykem a formou.

Je to mnohem podobnější obvyklým pokorným prosbám v modlitbách.

Klus zpívá prakticky na stejné téma. Jenom není tak pokorně učesaný. A tu tmu z Neckářovy modlitby trochu víc konkretizuje slovy o pliticích.

A pánaboha se jenom zoufale ptá, co udělal tak špatného, že jej Bůh před tak temným zlem nechrání.

Kde tedy vidíte ten zásadní rozpor, který vás dostrkal k napsání tak kritického blogu?

0 0
možnosti
AF

eržabet

22. 12. 2011 14:35
Re: hmmmm

Že by mi byla o více bližší forma podání, to si nemyslím..prostě je to můj pocit, vy máte právo na svůj. Můj pocit je, že pan Klus to má zaměřené jednostranně, pan Neckář zpívá píseň, aspoň pro mne, s hlubším nábojem.

0 0
možnosti
E

ELAPHURUS

22. 12. 2011 12:15
Já bych spíš řekl,

že je to oslava návratu už téměř odepsaného zpěváka. Přestože to nebyl můj oblíbenec, návrat mu přeji....

0 0
možnosti
ŠS

vlči@ce

22. 12. 2011 11:48
Souhlasím s vámi,

máte ode mně karmu. Sice mi ta písnička trochu zavání katolíky - ten kostel, ale je pěkná. Povedla se.

0 0
možnosti
R

roztomilyclovek

22. 12. 2011 11:55
Re: Souhlasím s vámi,

aha, a kdyby zaváněl třeba evangelíky, tak by vám to vadilo míň? Svatá prostoto....

0 0
možnosti
PN

Ftipnejj

22. 12. 2011 11:09
pisen

asi jsem divnej, ale me tato pisen nijak neoslovila ... :-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 895x
..prostě Betty..)

Seznam rubrik